Hoe werkt het?
Uw hond aanmelden in vijf eenvoudige stappen:
- U checkt bij de voorwaarden of uw hond voldoet aan de gestelde vereisten.
- U meldt uw hond online aan via het aanmeldformulier op deze website.
- Ik neem contact met u op voor het maken van een afspraak voor een intake/kennismaking op het ophaaladres en stuur u de inloggegevens voor het intakeformulier dat u alvast online invult (U heeft hiervoor het paspoort/vaccinatieboekje nodig).
- Tijdens de intake/kennismaking lopen we een en ander samen nog even door. Ik leg mijn werkwijze uit, maak kennis met uw hond (en vice cersa).
U gaat met Mister Dog geen verbintenis aan in de vorm van een contract maar we tekenen beiden wel een geprint exemplaar van de Algemene Voorwaarden.
- Vanaf dit moment kan de hond op de afgesproken dagen gezellig mee met de uitlaatservice!
factuur
U krijgt iedere laatste dag van de maand per e-mail een verzamelfactuur voor de wandelingen van de voorafgaande maand toegestuurd. Mister Dog hanteert een betalingstermijn van 14 dagen.