werkwijze

Hoe werkt het?

Uw hond aanmelden in vijf eenvoudige stappen:

intake, vaccinaties en hondenpaspoort

  1. U checkt bij de voorwaarden of uw hond voldoet aan de gestelde vereisten.
  2. U meldt uw hond online aan via het aanmeldformulier op deze website.
  3. Ik neem contact met u op voor het maken van een afspraak voor een intake/kennismaking op het ophaaladres en stuur u de inloggegevens voor het intakeformulier dat u alvast online invult (U heeft hiervoor het paspoort/vaccinatieboekje nodig).
  4. Tijdens de intake/kennismaking lopen we een en ander samen nog even door. Ik leg mijn werkwijze uit, maak kennis met uw hond (en vice cersa).

    U gaat met Mister Dog geen verbintenis aan in de vorm van een contract maar we tekenen beiden wel een geprint exemplaar van de Algemene Voorwaarden.

  5. Vanaf dit moment kan de hond op de afgesproken dagen gezellig mee met de uitlaatservice!

factuur
U krijgt iedere laatste dag van de maand per e-mail een verzamelfactuur voor de wandelingen van de voorafgaande maand toegestuurd. Mister Dog hanteert een betalingstermijn van 14 dagen.